Joniiz, My Life My Way♥

Alla inlägg under februari 2012

Av Joniiz Hanzzon - 24 februari 2012 21:37

jag längtar tills jag träffar dig igen,, jag ska krama och krama och pussa och hångla och .. och det blev många och?.. neh men,,  xD ♥♥



aja , till bloggandet, idag har bara varit almänt tråk och bråk , maten vart god dock ochså slutade jag vid 11:30 idag.


men en sak är dåligt.. inte snackad med gbn min ALLS idag.. inte ens via sms, ._. har jag gjort ngt fel?..

har något hänt?.. jag är skit orolig över honom.. hoppas allt gå bra för hoonm.. .__.


nu bliret fb, gt och cola tills han kommer in sen ska jag skriva till ba hmn  JAG SAKNAR HMN OKEJ!? >///<.. 


aja, en vecka tills vi träffas.. eller ja, en dag och en vecka.. LÄNGTARR R T__T 


men iaf, see you later ;DD


ohh btw,, skulle ni vilja att jag har musik på bloggen?.. isf skriv det så fixsar jag :D 


 

Av Joniiz Hanzzon - 24 februari 2012 11:06

i hope you can make it two more years.. 
two more years hun .. then its over with it..
tell me,, just tell me if u can't handle it..
then iam going to change school right away..
cuz, i love you so much that every star i see.. reminds me of you..
you are wonderful as a star, you are everything i need.. 
you are the one that can change my aftername...
cuz i love you, and idc, i just want you by my side...




Älskarej Mer Än Ord Kan Beskriva..♥♥♥



     


~ ♥ ~ 2012-02-23 ~ ♥ ~


Av Joniiz Hanzzon - 24 februari 2012 00:11

love my life : ♥♥ och jag älskarej gbn min ♥ hoppasatt vi träffas SOON AS POSSIBLE >o< ♥ saknar dig arm, saknar din lukt.. saknar dig hund.. saknar hela dig ♥ kan inte fatta att jag är så lycklig just nu..


Miss you, the days when I'm alone..
Miss you, the nights when I sleep alone..
Miss you, when I'm sad alone..
Miss you, when I'm glad alone..
Miss you, when I need you the most..

miss you,when you are not here with me..


You're the rose in my heart and I never wanna lose you..
You're my everything ..
I love you more then you ever will know..


 

Av Joniiz Hanzzon - 22 februari 2012 17:07

hei hei :3 tänkte skriva lite .. vart ett tag sen faktiskt o,o..


slutade med träning.. fattade inte att jag skadade ba mig själv.. aja sry .__. men men få la gå .. och göra det när jag är "redo".. jag är fort tydligen i depp "zone".. aja .. jag klarar det bär jag klarar det ^^''


men lixsom gah.. finns en sak jag måste brätta.. ja jag fick min kontakt person .. helt myssig kille :3 kommer ha skit skoj tsm med honom känner jag ^_^ well well , idag åt vi kina mat.. bufe.. ät hur mö du vill etc etc x3.. och kollade film o,o.. "final destuation 5" eller hur fan det stavas x3 


aja nu det jag vill verkligen skriva.. varför känns det så man ska dö varje gång man kommer hem?.. haft skit skoj borta.. kommer hem och det första man gör är att knuffa undan sin bror?..  sen går man upp och är helt grinig.. lixsom wtf är det för något..  just nu vet jag fan inte hur jag ska göra om jag ska vara ärlig.. jag kan inte sluta ha skoj?.. men .. jag tror jag saknar min ex bästis fortfarande.. lixsom.. jag har garvat idag, haft skoj, sen kommer man hem och är depp.. så klart man saknar sin bästis fortfarande.. jag är ledsen alla er som för ta den smällen.. menar verkligen inte det.. <3<3.. 


ohhh.. när man tänker efter.. jag har inte sagt detta innan men.. jag kanske sluta vara singel rätt så snart.. ^_^ 

JAAA du hörde rätt X) min kompis som jag träffade först i sommras sen hösten då jag fick känslor för hmn.. sa att han ville prata med mig om något:


jag: nu är jag nyfiken.. säg ba?..

han: nej.. säger när jag är redo..

jag: .. om det är det jag tror det är så kan du bara säga redan nu..

han: vad tror du det är då?..

jag: ord jag har väntat på att få höra.. 

han: kanske det är.. 


men vi SKULLE prata om det igår.. men jag sov -_- '' fml moment indeed.. dock vaknade jag 11:42.. gissa vad?.. jag stängde av datorn och glömde ._. och på morgoen så fick man ett medelande 11:43 av hmn.. ännu mer fucked up moment.. så jag ska inte sova förens vi har pratat .. det har jag bestämt x))  wish me goodluck <3


ohh.. Yuuki bli större varje dag som går .. omfg o,o.. igår.. hållde jag en 90 - 95% rottis.. det gick bra.. o.o önskar yuuki blir lika duktig och söt som den rottisen vart ^_^ 4år vart den dock .. men hoppas.. :33 först varet morr sen varet mys och kel och den litade på mig.. så hoppas yuuki bli så med.. 


aja nurå.. jag älskar att jag skappade bloggen.. hjälper mig att bli gladare faktiskt.. :D 

see you! <3



 

Av Joniiz Hanzzon - 6 februari 2012 10:41

heeiii :'3  :D:D


tänkte blogga lite.. xD ba liteeee... :D:D 


fredan:  jag fick stanna hemma.. :P som sagt.. ingen ogiltlig frånvaro.. tack och lov... xDD

allt gick bra, åkte hem till dess vi satt och spelade disney unerversium eller hur fan det nu stavas ;s xDD med hennes syrra :D:D 


sen stack vi och köpte snacks och hyrde film.. dem skulle ha id kort så fick använda mitt :xx hoppas inte det gjorte ngt bara.. ;P ^__^'  vi hyrde tre filmer, rio, julias ögon, och let me in. men jag såg aldig let me in v.v''  aja-- julias ögon vart inte så skrämande som jag trodde den skulle vara o,o.. som sagt vi åt pizza till den :D götttt.. xD


lördan: vi vaknade , vi såg lite på the grudge.. :D sen spelade vi monopol på x-box :D hehe ... dess kom etta, fia tvåa, jag trea  och dess brors tjej fyra.. xDD sen stack vi och kollade puss in boots.. den vart awesome :33 älskade ohh katten mest :'DD


sen stack vi hem och kollade på gladatiorerna innan läggdags.. ;P fick se tor två ggr.. mitt liv är fullbordat XD<3


söndan: vaknade vi . satt och spelade left for dead ett., sen skulle jag då dra hem... tåget vart 20minuter försenad.. så skulle den stanna.. osv .. missade ju som sagt tåget hem.. så fick sova i hstad.. pizza och ngn skojig komedi film då med :'3  no more info gives.. .<.< xD  


men det gulligaste över hela den helgen vart att jag fick alla hjärtans dag present... gulligt värre v.v''


aja.. måndag idag.. jag saknar yuuki .. och ingen skola idag heller.. men när jag kommer hem börjar träningen fml.. xDD men det kommer gå bra... :D:D


aja , allt ifrån mig.. see you 1 :3 <3<3


 

Om Mig 8D♥


Hei Hei :D

Bloggen Om Mitt Liv.
Och Framåt.. :D

Hur Många Som Har Besökt Lilla Mig 8D♥

free counters

Awesome Människor♥

Fråga Mig Frågor 8D♥

3 besvarade frågor

Kalendern♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards