Joniiz, My Life My Way♥

Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

fml sometimes..

Av Joniiz Hanzzon - 3 mars 2012 16:37

pff, hur kunde jag ljuga för mig själv..

saknarej, fattade inte vad som hände...

först gången vi träffades.. när du kom med din hund, kände jag hur det började slå i hjärtat och hur nervös jag blev..

kärlek vid första ögon kastet?.. kanske.. kanske inte.. kanske vart hunden?..

men när vi låg där tsm kropp mot kropp.. då visste jag att du var han i mitt liv...

vad hände?.. saknarej..

"how can i live without the people i love?"..

det är nog därför jag vill ha dig kvar på vänlistan fort..

you are so far away yet you are close you belong in my heart..

du är en av människorna i ens liv som man inte vill glömma ba sådär.. en av människorna man behöver i sitt liv..

när du sa "jag vill testa" kändes det som allt blev ljust och hela jag log när jag sov..

nu sitter jag här utan att ens veta vad som hände..

så klart är det inte dit fel.. allt är mitt fel.. jag är oälskad, inte alls söt eller vacker.. jag ber om ursäkt för det....


fml sometimes.. ..


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joniiz Hanzzon - 6 augusti 2012 14:27


sometimes, you just sit in ur room, thinking about old times, the old times when you were a kid,you didin't had to worry, didin't had to think.. you were just happy, then you see you life now, you wondering...what if, i just died right here?.. would ...

Av Joniiz Hanzzon - 28 juli 2012 19:57


u don't know how hard it is to stand in the church, and hearing that the gods protects you and everything like that..when i just try to find happyness, when i do find some.. it takes away from me.. and to feel like you are the black sheep in the fami...

Av Joniiz Hanzzon - 9 mars 2012 23:26


jag och människor.. vad är det?..nyvänskap? nytt förhållande? vänner för livet?.. eller bara en gångs ligg?..vi började som vänner sedan blide det till förhållande ..något av det bästa som har hänt mig.. kom ihåg hur glad du blev.. hur du skrivde.. "...

Av Joniiz Hanzzon - 2 mars 2012 18:47


idag: Idag Är Det Ba Att Chilla Och Ta Det Lungt Med Go Mat Som Pappa/Mamma Bruka Göra. Cola och Underbar Musik på det! :D :D Går Väl Och Lägger Mig SÅdär VId 2 Idag, :D   Imorgon : Blir Det LoL Och Anime Dag Med En Underbar Kompis , :D Vi Ska Se...

Av Joniiz Hanzzon - 24 februari 2012 21:37


jag längtar tills jag träffar dig igen,, jag ska krama och krama och pussa och hångla och .. och det blev många och?.. neh men,,  xD ♥♥     aja , till bloggandet, idag har bara varit almänt tråk och bråk , maten vart god dock ochs...

Om Mig 8D♥


Hei Hei :D

Bloggen Om Mitt Liv.
Och Framåt.. :D

Hur Många Som Har Besökt Lilla Mig 8D♥

free counters

Awesome Människor♥

Fråga Mig Frågor 8D♥

3 besvarade frågor

Kalendern♥

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards