Joniiz, My Life My Way♥

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

varför.. varför..

Av Joniiz Hanzzon - 9 mars 2012 23:26
jag och människor.. vad är det?..
nyvänskap? nytt förhållande? vänner för livet?.. eller bara en gångs ligg?..
vi började som vänner sedan blide det till förhållande ..
något av det bästa som har hänt mig.. kom ihåg hur glad du blev..
hur du skrivde.. "iam going to meet my mate today " 8DD och vart skit glad..
men efter vi träffades.. hade sett varanda.. så ville du ba ligga med mig..
när jag satte mig på tåget igen.. så visste jag att något vart fel.. en obehaglig känsla..
sen när jag kom hem så vart jag någon okänd i dina ögon.. någon du inte visste om..
inte mitt fel att jag ser ut som ett as.. inte mitt fel att jag är mullig..
och det är verkligen inte mitt fel att jag älskar dig fortfarande..
du vart verkligen han.. jag har gillat.. du är bara han som jag kan ta livet för..
du är den enda .. människan.. på denna planet.. jag vill någonsin vill sova jämte med..
försöker hitta en ny.. men ingen människa jag mötter.. kan ta din plats
i mitt hjärta.. för jag vet att jag älskar dig och att du är den rätta..
gubben min.. hoppas du kommer förstå detta någon dag... ..


  
Its Just A Dream.. 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joniiz Hanzzon - 6 augusti 2012 14:27


sometimes, you just sit in ur room, thinking about old times, the old times when you were a kid,you didin't had to worry, didin't had to think.. you were just happy, then you see you life now, you wondering...what if, i just died right here?.. would ...

Av Joniiz Hanzzon - 28 juli 2012 19:57


u don't know how hard it is to stand in the church, and hearing that the gods protects you and everything like that..when i just try to find happyness, when i do find some.. it takes away from me.. and to feel like you are the black sheep in the fami...

Av Joniiz Hanzzon - 3 mars 2012 16:37


pff, hur kunde jag ljuga för mig själv.. saknarej, fattade inte vad som hände... först gången vi träffades.. när du kom med din hund, kände jag hur det började slå i hjärtat och hur nervös jag blev.. kärlek vid första ögon kastet?.. kanske.. ka...

Av Joniiz Hanzzon - 2 mars 2012 18:47


idag: Idag Är Det Ba Att Chilla Och Ta Det Lungt Med Go Mat Som Pappa/Mamma Bruka Göra. Cola och Underbar Musik på det! :D :D Går Väl Och Lägger Mig SÅdär VId 2 Idag, :D   Imorgon : Blir Det LoL Och Anime Dag Med En Underbar Kompis , :D Vi Ska Se...

Av Joniiz Hanzzon - 24 februari 2012 21:37


jag längtar tills jag träffar dig igen,, jag ska krama och krama och pussa och hångla och .. och det blev många och?.. neh men,,  xD ♥♥     aja , till bloggandet, idag har bara varit almänt tråk och bråk , maten vart god dock ochs...

Om Mig 8D♥


Hei Hei :D

Bloggen Om Mitt Liv.
Och Framåt.. :D

Hur Många Som Har Besökt Lilla Mig 8D♥

free counters

Awesome Människor♥

Fråga Mig Frågor 8D♥

3 besvarade frågor

Kalendern♥

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards